فروشگاه اینترنتی هیراد فایل

فروشگاه اینترنتی و محصولات دانلودی و مجازی هیراد فایل

محل لوگو

بررسی اکتشاف ژئوفیزیکی سرب و روی


بررسی اکتشاف ژئوفیزیکی سرب و روی

*سرب و روی به طور معمول همراه با يكديگر در كانسارها يافت می‌شوند لذا انواع كانسارهايی كه حاوی سرب و روی در مقادير اقتصادی هستند، تحت عنوان كانسارهای سرب- روی ناميده می‌شوند.

 

* در طبيعت دو عنصر سرب و روی، اغلب با هم همراهند. نزديك به 70 درصد سرب معدنی از كانه های مخلوط سرب و روی كه به طور معمول مقادير روی آنها بيشتر از سرب است، توليد می شود. نزديك به 20 درصد از توليد سرب مربوط به كانه های مخلوطی است كه مقدار سرب در آنها از روی بيشتر است و 10 درصد بقيه توليد سرب در رابطه با كانی های مس دار است. سرب و رویبه طور معمول همراه با يكديگر در كانسارها يافت می‌شوند لذا انواع كانسارهايیكه حاویسرب و رویدر مقادير اقتصادیهستند، تحت عنوان كانسارهایسرب- رویناميده می‌شوند. در طبيعت دو عنصر سرب و روی، اغلب با هم همراهند. نزديك به 70 درصد سرب معدنیاز كانه هایمخلوط سرب و رویكه به طور معمول مقادير رویآنها بيشتر از سرب است، توليد می شود. نزديك به 20 درصد از توليد سرب مربوط به كانه های مخلوطیاست كه مقدار سرب در آنها از رویبيشتر است و 10 درصد بقيه توليد سرب در رابطه با كانی هایمس دار است. 


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 368

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات دانلودی و فایل های آموزشی و مجازی هیراد فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما