فروشگاه اینترنتی هیراد فایل

فروشگاه اینترنتی و محصولات دانلودی و مجازی هیراد فایل

محل لوگو

پاورپوینت شرایط تشکیل دگرسانی های آرژیلیک


پاورپوینت شرایط تشکیل دگرسانی های آرژیلیک

: به طور معمول در فرآيند دگرساني، ويژگي­هاي شيميايي سنگ والد كنترل­كننده اصلي نوع و تركيب محصولات دگرساني استIijima, 1980; Christidis and Dunham, 1993) ) بنابراین مطالعه سنگ­های دگرسان و نوع دگرسانی که بیشتر در آن­ها توسعه یافتند ارتباط بین نوع دگرسانی و سنگ اولیه را نشان می­دهد. به عنوان مثال در سنگ­های حد ­واسط و بازی به طور معمول کلریتی شدن، کربناتی شدن، سریسیتی شدن، پیریتی شدن و دگرسانی پروپلیتیک توسعه می­یابد. در سنگ­های کربناتی، دگرسانی حرارت بالا عبارت از اسکارنی شدن می­باشد، در حالی که در شیل­ها، اسلیت­ها و شیست­ها تورمالینی شدن بهتر توسعه می­یابد. در سنگ­های اسیدی هم بیشتر توسعه دگرسانی سریسیتی، رسی، پیریتی و سیلیسی دیده می­شود. گسترش و شدت دگرسانی نیز با توجه به ماهیت سنگ والد (شامل شیمی، اندازه دانه­ها، حالت فیزیکی و میزان تراوایی سنگ میزبان) کنترل می­شود.


مبلغ قابل پرداخت 32,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 397

دیدگاه های کاربران (0)

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

با POCKET OPTION یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معامله‌گری می‌خواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمی‌خواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معامله‌گر مبتدی انجام می‌دهد بررسی سایت‌های مختلف معامله آنلاین ... ...

دریافت فایل : بروکر پاکت آپشن

فروشگاه محصولات دانلودی و فایل های آموزشی و مجازی هیراد فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما